نکات و پاسخ های بازی امروز Wordle شماره 1041 پنجشنبه 25 آوریل


از امروز پیشی بگیر وردل پازل؟ نگران نباش چون نیوزویک اینجا برای کمک کردن

بیش از دو سال از تبدیل شدن آن به یک حس ویروسی می گذرد وردل هنوز هم بسیار محبوب است. کلمه بازی پازل اولین بار توسط جاش واردل در سال 2013 ساخته شد، اما پس از اینکه دوستانش تحت تاثیر نمونه اولیه قرار نگرفتند، لغو شد.

با این حال، مهندس نرم افزار از بروکلین دوباره بازدید کرد وردل بازی را در طول همه گیری کووید-19 به عنوان هدیه ای برای شریک متقاطع دوست خود، پالک شاه، کامل کرد. او آن را دانلود کرد وردل به صورت آنلاین، تنها در سه ماه از 91 بازیکن به بیش از 2 میلیون نفر می رسد.

تحت تاثیر موفقیت بازی، مجله نیویورک تایمز خریداری شده است وردل برای هفت رقم با اضافه کردن پازل های روزانه به لیست پازل های کلمه مورد علاقه خود.

مردی که بازی می کند "وردل" روی تلفن
مردی در حال بازی “Wordle” با تلفن همراه. خالق جاش واردل بازی را برای شریک متقاطع دوست خود در حالی که مسدود می کرد کامل کرد.

استفانی رینولدز/ خبرگزاری فرانسه

اما راز چیست وردل موفقیت؟ طبق گفته واردل، این یک قالب پنج حرفی و شش حدسی است که بازی در سطح مناسب را چالش برانگیز می کند.

واردل گفت: “دلیلی وجود دارد که هر کلمه پنج حرف دارد و شما اجازه دارید شش بار آن را حدس بزنید.” نیوزویک در ژانویه 2022 «این ممکن است دلخواه به نظر برسد، اما با نسخه اولیه، طول کلمات مختلف را آزمایش کردم و تعداد تلاش‌هایی که بازیکنان مجاز بودند را آزمایش کردم.

“بعد از این فرآیند اصلاح، متوجه شدم که پنج حرف و شش تلاش نقطه شیرین است. به اندازه کافی محدود است که احساس چالش کنید و شما را به فکر وادار کند، اما اکثر اوقات مردم هنوز موفق به حل آن می شوند. به این ترتیب، شما یک حس واقعی پیدا می کنید. از دستاورد واقعی».

با این حال، واردل اعتراف می کند که بهترین بازیکن نیست، معمولاً چهار یا پنج تلاش می کند تا پاسخی دریافت کند.

“[My partner] و من هر روز صبح با هم روی مبل بازی می کنم. او به طور مداوم آن را در سه برداشت به دست می آورد، که بسیار بهتر از آن چیزی است که من می توانم به آن امیدوار باشم. معمولاً حداقل چهار یا پنج تلاش برای من لازم است.

اگر امروز نیز به کمک نیاز دارید وردل، ما نکاتی را جمع آوری کرده ایم تا به شما در حل معمای امروز کمک کند.

«Wordle» شماره 1041 نکات پازل برای پنجشنبه، 25 آوریل

نکته شماره 1: پاسخ امروز را می توان هم به عنوان اسم و هم به عنوان پیشوند استفاده کرد.

نکته شماره 2: دو مصوت وجود دارد.

نکته شماره 3: امروز هیچ حرف دوقلو وجود ندارد وردل.

نکته شماره 4: حرف آخر یک مصوت است.

نکته شماره 5: پاسخ با حرف “من” شروع می شود.

‘Wordle’ #1041 پاسخ پازل پنجشنبه 25 آوریل

برای امروز جواب بده وردل این “معرفی” است.

وردل در نیمه شب در منطقه زمانی محلی شما بازنشانی می شود، اما اگر بیش از حد بی حوصله هستید، تعداد زیادی بازی پازل آنلاین دیگر مانند تیفوکندری و اسپل اسپایر.