شان پیتون از برانکوها روی تالار مشاهیر بو نیکس از اورگان شرط بندی کرده است



بو نیکس، شما نفر بعدی هستید.

کابوس هشت ساله تیم برانکوها، آخرین مورد را اضافه کرد، یک پاس عجله که پس از انتقال از آبرن به اورگان، تقریباً هیزمن را برد.

کواک کوک نیست.

نیکس تجربه می آورد. در 24 سالگی، او یک تازه کار معمولی نیست. او بالغ و متاهل است. اکثر بچه هایی که این مدت طولانی در کالج می مانند، به عنوان دکترا ترک می کنند، نه QB. چقدر چیزهای خوبی دارد.

نیکس باهوش و فداکار است و 61 پذیرایی از کالج او که بیشترین استقبال در تاریخ FBS است، به او کمک می کند تا به NFL منتقل شود. تلفن من روز پنج شنبه با پیش بینی هایی مبنی بر اینکه برونکوس ها جی جی مک کارتی یا مایکل پنیکس جونیور را که معامله چشمگیری با آتلانتا فالکونز انجام داده بودند، منفجر می شد. من نوشتم که برانکوها نمی توانند این درفت را بدون گرفتن یک کوارتربک در دور اول ترک کنند.

پس از همه، نیکس راه حل بود.

برانکوها این کار را کردند. فرنچایزی که یک موقعیت برتر در لیگ را به یک نقطه برجسته ملی تبدیل کرد، ماشه را روی یک ماشین اسلات کشید. بدون آسیب. بدون آسیب.

می تونی باور کنی؟ این انتخاب نشان دهنده دو موضوع است: امید و اعتماد.

برای تیمی که در هشت سال گذشته همه چیز را امتحان کرده است – یک بازیکن دیرهنگام، یک بازسازی قدیمی، یک نجات دهنده گران قیمت – برانکوها هرگز این کار را با استفاده از یک بازیکن برتر 12 نفره انجام نداده اند که بالاترین رکورد از زمان جی کاتلر در شماره 11 در سال 2006.

با توجه به 40 درصد موفقیت دور اول در 20 سال گذشته، این یک پیشنهاد ترسناک است. چه چیزی بدتر خواهد بود؟ یکی نگرفتن

تیم های NFL نمی توانند بدون یک بازیکن خوب در مرکز – یا در این مورد، در تفنگ شاتگان برنده شوند. برای یک ماه، تمسخر نیکس را به برانکوها مرتبط کرد. اگر شبیه اردک است، کواک مانند اردک، باید نیکس باشد. آنقدر منطقی بود که حس دود و انحراف داشت. در عوض، تمام مدت درست زیر منقار ما بود.

بسته به اینکه از کدام پیشاهنگان و تحلیلگران بپرسید، آهنگسازان Nix ریچ گانون، درو بریز لایت یا درک کار هستند. اگر یکی از این سه شود، به معنای ارتقاء است.

نیکس گفت که آماده است زودتر بازی کند، اما تصدیق کرد که “همه باید رقابت کنند.”

برای اینکه شان پیتون آن را بگیرد، باید آن را دوست داشت. او در نظر گرفت که معامله را پس بگیرد، اما زمانی که Penix زودتر از حد انتظار از هیئت مدیره خارج شد، این ایده را رها کرد و ریسک عملکرد ضعیف را افزایش داد.

چندین منبع به من گفتند که نیکس پس از کالب ویلیامز و جیدن دانیلز در رتبه سوم جدول قرار گرفت. ایمان ایمان داشتن به چیزی است که نمی توانی ببینی. پیتون به وضوح دیدی مبتنی بر تماشای برش‌ها و تمرینات خصوصی‌اش در یوجین دارد که مربی را چنان تحت تأثیر قرار داد که او این جمله را به زبان آورد: «دارم شوخی می‌کنی؟»

Payton با این انتخاب در حال خرید یک پیشنهاد بالقوه تالار مشاهیر است. بنابراین او انگیزه زیادی برای انجام این کار دارد.

اینجاست که اعتماد مطرح می شود، و به همین دلیل است که طرفداران Broncos باید خوشحال شوند، حتی اگر Payton به راحتی یک کاکتوس در آغوش گرفته شود.

پیتون راسل ویلسون را حمل کرد و 85 میلیون دلار را جذب کرد زیرا فکر می‌کرد کوارتربک کالج بهتر است. روز پنجشنبه فهمیدیم کیست.

خوبش کن آیا او بهتر از جرت استیدهام است؟ آره. آیا او در مقایسه با زک ویلسون بهتر است؟ بودنش برایش بهتر است یا چرا ناراحتی؟

پیتون استخدام شد تا راسلمنیا را رام کند و قهرمان سابق سوپربول را بخشی از راه حل کند. او او را به عنوان یک چالش می دید، به خصوص در موقعیت های دروازه به دروازه و موقعیت های بی پایان. با بیرون رفتن راس، پیتون ساعت شنی را برای تصدی خود در دنور تغییر داد. صبر تاریخ انقضا دارد. او قراردادی 5 ساله دارد، اما صادقانه بگویم، او باید برانکوها را در سال چهارم مدعی کند.

دیدگاهتان را بنویسید