نماینده رایان سیکرست اطلاعات غم انگیزی در مورد رابطه خود به اشتراک گذاشت


شایعات و اخبار سرگرمی از شبکه نویسندگان نیوزویک

رایان سیکرست و اوبری پیج رسماً آن را کنار می کشند. به گفته یک منبع نزدیک به این زوج که با آنها صحبت کرده بود، این زوج پس از سه سال زندگی مشترک تصمیم گرفتند به رابطه خود پایان دهند مردم.

یک منبع تایید کرد: پس از سه سال فوق العاده با هم، رایان و اوبری تصمیم گرفتند راه خود را از هم جدا کنند. این زوج قصد دارند دوستان خود باقی بمانند و به حمایت از یکدیگر ادامه دهند و منبع ادامه داد: “آنها قصد دارند به عنوان دوستان خوب در زندگی یکدیگر بمانند و از تلاش های یکدیگر حمایت کنند.” یکی از نمایندگان Seacrest نیز این جدایی را تایید کرد.

این زوج برای اولین بار در ماه مه 2021 در یک جشن روز یادبود در همپتونز مورد توجه عموم قرار گرفتند. علیرغم حضور عمومی آنها در رویدادهایی مانند جشن 2022 LACMA Collectors Committee و اولین نمایش مستند جنیفر لوپز، یک استراحتدر ژوئن 2022، سیکرست 49 ساله و پیج 26 ساله عمدتاً رابطه خود را مخفی نگه داشته اند.

رایان سیکرست و اوبری پیج
Aubrey Paige Pekosky و Ryan Seacrest در هفته مد نیویورک در 12 فوریه 2024 در شهر نیویورک به فشن شو نعیم خان می‌رسند. یکی از نمایندگان Secrest اخیرا تف خود را با…


تصاویر توسط Gilbert Karaskill/GC

با این حال، آنها گاهی اوقات از طریق رسانه های اجتماعی نگاهی اجمالی به زندگی مشترک خود ارائه می کردند. در شب سال نوی 2021، پیج، یک مدل و کارآفرین، عشق خود را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت: «می‌توانم بگویم بهترین قسمت سال 2021 ملاقات با باورنکردنی‌ترین مرد بود. با آرزوی عشق، شادی، امنیت و سلامتی برای همه در سال 2022 🥂.”

زمانی که سیکرست به عنوان میزبان مشترک پایان داد با کلی ریپا زندگی کنید در 14 آوریل 2023، پیج در استودیو به همراه خانواده‌اش از او حمایت کرد. او بعداً در شبکه‌های اجتماعی تحسین خود را ابراز کرد و گفت: «رایان، من هرگز مردی الهام‌بخش‌تر را ندیده‌ام… تو این کار را خیلی آسان نشان می‌دهی، اما حقیقت این است که هیچ‌کس مثل تو نیست. من نه تنها به اخلاق کاری شما، بلکه به قلب دلسوز شما و عشق واقعی شما به دیگران افتخار می کنم.»

به نظر می رسد که سرگرم کننده در طول این جدایی چیزهای زیادی برای مشغول نگه داشتن خود خواهد داشت زیرا قرار است میزبانی را شروع کند. چرخ روزگار در سپتامبر 2024 پس از بازنشستگی پت ساجاک. Seacrest، که به خاطر بازی در چندین نقش برجسته از جمله اسطوره آمریکایی، برنامه رادیویی او و کارهای بشردوستانه او از طریق بنیاد رایان سیکرست ظاهراً در مورد کنسرت جدید او بسیار هیجان زده است. در ماه فوریه، مجری پیامی را در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشت که شامل تنقلات مورد علاقه اش بود، توجه و اشتیاق زیادی را در مورد انتقال او از میزبانی زنده به میزبانی نمایش بدنام بازی جلب کرد. سیکرست به طور غیرمنتظره ای پاسخ داد و گفت که “بسیار هیجان زده” است.