وایکینگ های مینه سوتا با نیویورک جتس معامله می کنند تا QB JJ McCarthy را در درفت NFL 2024 انتخاب کنند.


مینه سوتا وایکینگ ها با جی جی مک کارتی شماره 10 در درفت NFL 2024 به جای کوارتربک میشیگان معامله کردند. (شماره 157 در کل) برای صعود یک پله. مک کارتی رسما پنجمین کوارتربکی است که از تخته خارج می شود و به مینه سوتا می رود. کالب ویلیامز از USC، Jayden Daniels از LSU، دریک مای از UNC و مایکل پنیکس جونیور از واشنگتن پیش از مک کارتی به خدمت سربازی درآمدند.

مک کارتی یک جفت گیرنده بزرگ برای بازی با هم تیمی های جاستین جفرسون و جردن ادیسون از ابتدا خواهد داشت. او همچنین تحت مربیگری کوین اوکانل، که ثابت کرده یک ذهن تهاجمی قوی برای مینه سوتا است، یاد خواهد گرفت.

مک کارتی پس از کسب عنوان قهرمانی ملی در میشیگان وارد NFL می شود. ولورینز در آخرین فصل مک کارتی بدون شکست پیش رفتند و در نهایت قهرمان شدند.

کوارتربک میشیگان جی جی مک کارتی
ایندیاناپولیس، ایندیانا – 29 فوریه: جی جی مک کارتی از ولورینز میشیگان برای پرتره در مرکز همایش ایندیانا در 29 فوریه 2024 در ایندیاناپولیس، ایندیانا ژست می گیرد. وایکینگ های مینه سوتا رسما جی جی مک کارتی شماره 10 را انتخاب کردند…


علی‌رغم این پیروزی، هنوز علامت‌های سوال زیادی در مورد مک کارتی به عنوان یک چشم‌انداز وجود دارد. با توجه به اینکه ولورین ها در درجه اول حملات خود را از طریق بازی اجرا می کنند، سؤالاتی در مورد اینکه آیا مک کارتی می تواند تیم را رهبری کند، به خصوص در سطح NFL وجود دارد. در چندین موقعیت، مک کارتی مجبور شد چندین پاس گل بدهد تا تیم به پیروزی برسد. مک کارتی در پیروزی مقابل پن استیت تنها 8 پاس پاس داشت. او تنها 18 پاس در بازی قهرمانی کشور انجام داد. بعید است که مک کارتی در NFL موفق شود.

همچنین این سوال وجود دارد که آیا مک کارتی از داشتن بهترین تیم در فوتبال دانشگاهی در اطراف خود سود می برد. در سال 2023، ولورینز رتبه 1 در دفاع کل و شماره 1 در دفاع از امتیاز را در FBS کسب کرد. ولورینز خط حمله محکمی داشت و یکی از بهترین بازی های دویدن خود را داشت. تیم او به قدری با استعداد بود که میشیگان بیشترین بازیکن دعوت شده به ترکیب پیشاهنگی NFL را داشت و به راحتی می‌توانست بیشترین بازیکن را در این سال جذب کند.

این تقصیر مک کارتی نیست که او بخشی از یک تیم خوب بود، اما اگر توسط تیمی بدون فهرست خوب انتخاب نمی شد، ممکن بود به موفقیتی که در کالج دست یافته بود، نمی رسید. خوشبختانه اینطور نبود.

و با این حال، مک کارتی دلایل زیادی را نشان داده است که چرا می تواند به عنوان یک حرفه ای موفق باشد. او علاوه بر کمک به هدایت یک تیم برنده، در میشیگان دقیق بود و 72.3 درصد از پاس‌های خود را در آخرین فصل خود انجام داد.

او همچنین در محدود کردن باخت‌ها و مهار توپ‌ها به خوبی کار کرد، و هرگز بیش از پنج توپ در یک فصل در سطح کالج پرتاب نکرد. او آخرین فصل دانشگاهی خود را با پرتاب 2991 یارد، 22 تاچ داون و چهار قطع توپ، با میانگین 9.0 یارد در هر تلاش به پایان رساند.