نکات و پاسخ‌های امروز «Wordle» شماره 1042 برای جمعه، 26 آوریل.


اگر با امروز به یک مانع برخورد کردید وردل پازل، نیوزویک نکات مفیدی برای عبور از خط پایان ارائه کرد.

این بازی بسیار محبوب توسط مهندس نرم افزار جاش واردل از نیویورک اختراع شد که به کمال رسید وردل در طول قرنطینه COVID-19 واردل متولد ولز سپس آن را در اکتبر 2021 برای عموم منتشر کرد.

پس از اولین حضور عمومی اش، وردل طبق آمار Statista، تعداد کاربران از 90 کاربر در 1 نوامبر 2021 به 300000 در 2 ژانویه 2022 افزایش یافته است. مجله نیویورک تایمز به زودی این بازی را به مبلغ هفت رقمی نامشخصی خریداری کرد.

قسمت اصلی وردل جذابیت سادگی آن است. بازیکنان برای حدس زدن کلمه پنج حرفی شش بار تلاش می کنند. کاشی های خاکستری پشت هر حرف نشان می دهد که اصلاً در کلمه نیست. زرد به معنای یک حرف است اما در موقعیت اشتباه قرار دارد و سبز به بازیکنان این امکان را می دهد که بدانند حرف در کلمه و در جای درست است.

وردل
مردی در 26 نوامبر 2023 در بیرمنگام انگلستان با تلفن خود وردل را بازی می کند. نیوزویک سرنخ ها و پاسخ پازل وردل امروز را ارائه کرده است.

در تصاویر از طریق Getty Images/Mike Kemp

حرف زدن با نیوزویک در ژانویه 2022، واردل توضیح داد که چرا تصمیم گرفت کلمات پنج حرفی استاندارد طلایی بازی هستند.

“دلیلی وجود دارد که هر کلمه از پنج حرف تشکیل شده است و شما اجازه دارید شش بار تلاش کنید تا آن را حدس بزنید. ممکن است خودسرانه به نظر برسد، اما در نسخه اولیه، طول کلمات مختلف را آزمایش کردم و تعداد تلاش‌هایی که بازیکنان مجاز بودند را آزمایش کردم.»

“بعد از این فرآیند اصلاح، متوجه شدم که پنج حرف و شش تلاش نقطه شیرین است. به اندازه کافی محدود است که احساس چالش کنید و شما را به فکر وادار کند، اما اکثر اوقات مردم هنوز موفق به حل آن می شوند. به این ترتیب، شما یک حس واقعی پیدا می کنید. از دستاورد واقعی».

نیوزویک تا به امروز سرنخ هایی ارائه کرده است وردل پازل پاسخ در پایان این مقاله آشکار خواهد شد، بنابراین اگر می‌خواهید خودتان متوجه شوید، با احتیاط به پایین بروید.

‘Wordle’ #1,042 نکته برای بازی در روز جمعه، 26 آوریل

نیوزویک پنج نکته را گرد هم بیاورید تا به شما کمک کند امروز را درک کنید وردل پازل

نکته شماره 1: پاسخ امروز شامل دو مصوت است.

نکته شماره 2: “V” حرف اول کلمه امروزی است.

نکته شماره 3: هیچ حرف تکراری وجود ندارد.

نکته شماره 4: پاسخ امروز یک صفت است.

نکته شماره 5: برای دریافت پاسخ صحیح، صاف یا خسته کننده فکر کنید.

«Wordle» شماره 1042 پاسخ بازی برای جمعه، 26 آوریل

برای امروز جواب بده وردل این پوچ است

فرهنگ لغت Merriam-Webster “خالی” را به عنوان “فقدان طعم، ذوق، علاقه، سرزندگی یا روحیه” تعریف می کند.

اگر نتوانستید جواب درست را حدس بزنید، نگران نباشید. وردل خالق واردل قبلا به اشتراک گذاشته بود نیوزویک که معمولاً چهار یا پنج تلاش طول می‌کشد تا درست شود.

“[My partner] و من هر روز صبح با هم روی مبل بازی می کنم. او همیشه آن را در سه برداشت به دست می آورد، که بسیار بهتر از آن چیزی است که من می توانم به آن امیدوار باشم. معمولاً حداقل چهار یا پنج تلاش برای من لازم است.

وردل نیمه شب در منطقه زمانی محلی شما بیرون می رود. نیوزویک با دور دیگری از نکات و نکات برای هر بازی جدید بازخواهد گشت.

بازیکنانی که می‌خواهند در حالی که منتظر می‌مانند چیزی به خود مشغول شود، می‌توانند پازل‌های مبتنی بر کلمه دیگری مانند تیفوکندری و اسپل اسپایر.